سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

استقبال بی سابقه آلمانیها از اسلام

مرکز اصلی ثبت احوال مخصوص مسلمانان در آلمان اعلام کرد تعداد کسانی که در این کشور اسلام آورده اند به شکل بی سابقه ای در سال 2006 افزایش داشته است و چهار هزار نفر در مقایسه با هزار نفر سال 2005 به دین اسلام مشرف شده اند.
مرکز اصلی ثبت احوال مخصوص مسلمانان در آلمان اعلام کرد تعداد کسانی که در این کشور اسلام آورده اند به شکل بی سابقه ای در سال 2006 افزایش داشته است و چهار هزار نفر در مقایسه با هزار نفر سال 2005 به دین اسلام مشرف شده اند.
به گزارش العربیه،  "سلیم عبد الله " مدیر این مرکز گفت هجده هزار آلمانی حداقل به اسلام مشرف شده اند.
عبد الله همچنین گفته است بیشتر کسانی که در اندیشه اسلام آوردن بوده اند اقدامشان در جهت همبستگی و مخصوصا بعد از حملات یازدهم سپتامبر سال 2001 بوده است.
وی اضافه کرده است تا سال 2001، 250 الی 300 نفر هر ساله به دین اسلام گرویده اند.
عبد الله توضیح داد حدود 80 درصد از کسانی که مسلمان شده اند مسیحی بوده اند در مقابل 20 درصد هیچ دینی نداشته اند و 60 در صد از این افراد نیز زن بوده اند.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/18ساعت  9:34 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

دوم خردادی ها: صداوسیما ما را شنود می کند!

در پی درز و پخش اخبار جلسات و مذاکرات داخلی حزب مشارکت، برخی از اعضای این حزب، صداوسیما را متهم کرده اند که اخبار و اطلاعات جلسات حزبی و سیاسی آنان را شنود می کند!
به گزارش خبرنگار « فردا »، همچنین ادعا شده است که اخبار و اطلاعات شنود شده از حزب مشارکت، توسط صداوسیما در اختیار سایت های رقیب و به خصوص اصولگرایان گذاشته می شود.
نکته قابل توجه این است که مشارکتی ها تلویحا خبرنگاران صداوسیما را متهم به نصب وسائل شنود در دفتر خود کرده اند.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/18ساعت  9:32 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

در حاشیه انتخاب رئیس جدید خبرگان رهبری؛

هاشمی فرزند انقلاب است

سرانجام پس از نزدیک به دو ماه گمانه‏زنی در عرصه سیاسی کشور، اکبر هاشمی بهرمانی نماینده اول خبرگان رهبری از تهران با 41 رای به ریاست کجلس خبرگان رهبری برگزیده شد.
مجلس خبرگان در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران، از اهمیت بسزایی برخوردار است. مهمترین وظیفه این نهاد انتخاب رهبری و نظارت بر عملکرد رهبری می‏باشد.
این نهاد که به نوعی نشان دهنده جمهوریت نظام می‏باشد در طول ربع قرن پس از انقلاب سعی نموده است تا فارغ از های و هوی سیاسی به فعالیت خود ادامه دهد.

البته این نکته نباید فراموش شود که بخش عمده‏ای از موفقیت‏های این مجلس مدیون مدیریت خوب مرحوم آیت الله مشکینی (ره) بوده است. 
واکنش سریع، قاطع و صحیح مجلس خبرگان رهبری دوم در جریان رحلت حضرت امام (ره) و انتخاب  جانشین شایسته ایشان یکی از نشانه‏های بارز مدیریت صحیح آیت الله مشکینی (ره) می‏باشد.
اما اکنون مردی بر صندلی قرمز ریاست این مجلس تکیه زده است که  بر خلاف رئیس سابق، حرف ها و حدیث‏های فراوانی به دنبالش هست.
هاشمی رفسنجانی، مرد عرصه‏های سخت سیاست ایران است که چهره او یادآور بسیاری از خاطرات تلخ و شیرین پیش و پس از انقلاب هست.
از حضور در کنار رهبر فقید انقلاب در جریان انتصاب مهندس بازرگان به ریاست دولت موقت ایران، نامه معروف و مشهور وی به امام (ره) در مورد بنی‏صدر، عدم حضور وی در جلسات مهمی چون هفتم تیر و هشتم شهریور، فرماندهی جبهه‏‏های جنگ، ریاست مجلس دوم و سوم شورای اسلامی،‏ حضور در کسوت ریاست جمهوری و در نهایت فعال کردن دوباره مجمع تشخیص مصلحت نظام همه و همه اظهار نظر در مورد این کهنه کار سیاسی را سخت کرده است.
اما مهمترین حاشیه مرد سرزمین پسته ایران، کارزار انتخاباتی او با احمدی نژاد رئیس جمهور انقلابی و عدالتخواه ایران است.. هاشمی که نماینده طیف بروکرات و مرفه جامعه بود در جریان انتخابات در برابر رقیب خود که طبقه اجتماعی متوسط و نخبگان علمی کشور را رهبری می کرد، شکست خورد.
به هر حال امروز هاشمی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده است.  نگاهی به
خروجی خبرگزاری های خارجی در دو روز گذشته حاکی از سردرگمی سیاستمداران و تحلیلگران داخلی و خارجی از این انتخاب است. از یک سو انتخاب هاشمی به عنوان یک سیاستمدار میانه‏رو که نیم نگاهی هم به سرمایه‏داری دارد باعث دلگرمی آنها می‏شود . از سوی دیگر اقبال فقهای عادل و مجتهد خبرگان رهبری به این مرد و سابقه درخشان وی در دفاع از انقلاب و اسلام پیش بینی آینده را برای آنها سخت می‏ کند.
هاشمی فرزند انقلاب هست ، اما حوادث روزها و سال‏های آینده ثابت خواهد کرد که آیا فرزند انقلاب نیز خواهند ماند؟


نوشته شده در  چهارشنبه 86/6/14ساعت  11:15 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

«س» مثل سعید

خواستم بگویم "سردار رشید اسلام"، اما دیدم خیلی کم است!
آیا تا کنون حتی نام او را شنیده­اید؟
بنیان­گذار سپاه در غرب کشور، در کرمانشاه؛ در حالی که هنوز چند روزی بیشتر از پیروزی انقلاب اسلامی نمی­گذشت، برخی نیروهای تحت امر وی، اولین گروه از جوانان حزب­الهی بودند که برای مقابله با تجزیه­طلبان کردستان سازماندهی شدند؛ و هم ایشان چندی بعد، سپاه کردستان را تشکیل دادند؛ در حالی که هنوز سازمان مرکزی سپاه شکل نگرفته بود.
پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه رهبری معنوی علمای بزرگی چون آیت­الله بهاءالدین عراقی، آیت­الله اشرفی اصفهانی، آیت­الله مرتضی نجومی، آیت­الله مجتبی حاج­آخوند، آیت­الله عبدالخالق عبدالهی و ...، سازماندهی و هدایت عملیاتی نیروهای انقلابی غرب کشور را عهده­دار بود.

دریافت اعلامیه­های حضرت امام(ره)، کسب تأیید اصالت اعلامیه­ها از روحانیت و تکثیر و توزیع آن در غرب کشور، زیر نظر وی انجام می­شد.
ای کاش تاریخ ثبت می­نمود که از میان روحانیون نامی در آن دوران سرنوشت­ساز، چه کسانی با کمال میل اعلامیه­های امام(ره) را امضا می­کردند، چه کسانی با اکراه می­پذیرفتند و چه کسانی حتی از چنین همراهی با انقلاب امتناع داشتند!
با تشکیل سازمان مرکزی سپاه و نفوذ برخی جریانات فکری-سیاسی در آن، کم­کم نشانه­هایی از اختلاف و تقابل میان او و آن جریانات رخ نمود. جریانی خودبنیاد، که راهی جز حذف منتقدان خود نمی­شناخت و همین خودبنیادی به تدریج زمینه­ی انحرافات بزرگ­تر ایشان را فراهم نمود.
البته اکنون روحانی­نمایانی هم که حتی از امضای اعلامیه­های امام ابا داشتند، خود را اولین و آخرین مدافع جان بر کف امام و انقلاب می­دانستند! و لابد آقا سعید هم فردیست دچار انحرافات فکری یا انجمن حجتیه­ای یا ...
و باز هم ای کاش تاریخ ثبت می­نمود، رابطه­­ای را که میان این دو جریان بود؛ آن جریانات منحرف در سپاه و این روحانی­نماهای ...!
باز جای شکرش باقیست! علمدار آن جریان منحرف رسوا و در دادگاه صالح، به اعدام محکوم شد. برادر داماد فقیه عالی قدر! را می­گویم؛ و حالا ... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
مهدی هاشمی که روزگاری عضو شورای فرماندهی سپاه بود، و دار و دسته­اش، حضور کسی چون آقا سعید را نمی­توانستند تحمل کنند؛ آن­ها کسی را می­پسندیدند که اهدافشان را تأمین کند یا حداقل سد راهشان نباشد؛ ولی آقا سعید چنین کسی نبود! و شگفتا که او نیز از ابتدا انحراف این جریان را درک کرده بود؛ درست همان زمانی که بسیاری از نیروهای مخلص انقلاب مدافع سرسخت آن جریان بودند! یاد اختلاف حزب جمهوری با بنی­صدر که نه! با سازمان مجاهدین برایم تداعی می­شود. چه مظلوم بود بهشتی!

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 86/6/13ساعت  11:38 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

پیشنهاد رژیم جعلی اسرائیل:

خلیج فارس نام های مختلف داشته باشد!

رژیم صهیونیستی در گزارش خود پیشنهاد نموده است تا دولتها و افراد در به کارگیری نام های مختلف خلیج فارس آزاد باشند.اسراییل در توجیه این پیشنهاد غیر اصولی به خارج از صلاحیت ملی بودن برخی مناطق دریایی خلیج فارس استناد کرده است.تا کنون وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یا نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد واکنشی به این گزارش نشان نداده است.
اسراییل در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود، پیشنهادی غیر اصولی به کنفرانس در حال برگزاری سازمان ملل متحد ارائه نموده است.
در جریان نهمین کنفرانس استانداردسازی نامهای جغرافیایی سازمان ملل متحد که در حال برگزاری است، هیات اسراییل طی گزارشی خواستار آزادسازی نام خلیج فارس شد!

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی در گزارش خود پیشنهاد نموده است تا دولتها و افراد در به کارگیری نام های مختلف خلیج فارس آزاد باشند و در توجیه این پیشنهاد غیر اصولی خود به خارج از صلاحیت ملی بودن برخی مناطق دریایی خلیج فارس استناد کرده اند.
این در حالی است که خلیج فارس، جزء آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است.
در گفت و گو «فردا» با یک کارشناس حقوق بین المل، وی می گوید: « بر اساس اسناد یکسان سازی سازمان ملل متحد، دولتها موظف اند تا مناطق جغرافیایی را بر اساس نام مصوب، نام ببرند؛ این در حالی است که ما در چندین سال گذشته در مورد خلیج فارس، موضوعی غیر از این را دیده ایم که در گزارش فوق هم به آن اشاره شده است و حتی یکی از دلایل پیشنهاد فوق نیز همین مسئله است.»
این کارشناس می افزاید: « پیشنهاد هیات اسراییلی شرکت کننده در کنفرانس استانداردسازی نامهای جغرافیایی، باید با پاسخ قاطع و مستدل حقوقی و به موقع جمهوری اسلامی ایران مواجه شود؛ در غیر اینصورت امکان دارد که رژیم صهیونیستی به خواسته خود برسد و این امر، خسارات جبران ناپذیری را در پی دارد.»
گفتنی است، تا کنون وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یا نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد واکنشی به این گزارش نشان نداده است.


نوشته شده در  دوشنبه 86/6/12ساعت  3:31 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

دختر شهید کاوه در مراسم سالگرد امیر دلیر کردستان :

امروز همسنگرانت در قالب دولت نهم راه تو را پی‌گرفته‌اند

دختر شهید محمود کاوه در مراسم سالگرد شهادت پدر بزرگوارش گفته است : پدرم امروز نیستی تا بنگری که جمعی از همسنگرانت در قالب دولت نهم راه تو را پی گرفته‌اند و مهرورزی و عدالت را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند. 
عصر روز یکشنبه همزمان با سالگرد شهادت شهید محمود کاوه سردار سرزمین مجاهدت‌های خاموش یادواره این شهید برگزار شد.
در این مراسم دختر شهید کاوه با بیان این مطلب که در آستانه 23 سالگی به سراغ همرزمانت رفته‌ام تا از تو بگویند، گفت: پدرم امروز نیستی تا بنگری که جمعی از همسنگرانت در قالب دولت نهم راه تو را پی گرفته‌اند و مهرورزی و عدالت را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز از دولتمردان می‌خواهم که از جبهه حق عقب ننشینند و شهرها را بسازند.

در ادامه این مراسم پدر شهید کاوه به بیان خاطراتی در مورد فرزند شهیدش پرداخت و سپس توسط مسئولان بنیاد حفظ آثار تابلو فرش تصویر شهید کاوه به این خانواده تقدیم شد.
بنابراین گزارش، در پایان مراسم نیز اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی خاطراتی از شهید کاوه در مورد مجاهدتهای این شهید در دوران دفاع مقدس بیان داشت. 

نگاهی به زندگینامه خواندنی این شهید بزرگوار

سال ‌١٣٤٠ هجری شمسی در مشهد مقدس متولد شد. پدرش که از کسبه متعهد به شمار می‌آمد، در دوران ستمشاهی و اختناق، با علماء و روحانیون مبارز، از جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شهید هاشمی‌نژاد و شهید کامیاب ارتباط داشت. وی که برای تربیت فرزندش اهمیت زیادی قایل بود، محمود را همراه خود به مجالس و محافل مذهبی و نماز جماعت می‌برد و از این راه فرزندش را با مکتب اهل بیت (ع) و تعالیم انسان‌ساز اسلام آشنا می‌کرد.
شهید کاوه دوران تحصیلات ابتدایی خود را در چنین شرایطی سپری کرد. از آنجا که خواست پدرش به هنگام تولد محمود، این بود که وی را در سلک صالحان و پیروان واقعی مکتب اسلام قرار دهد، با علاقه قلبی و مشورت پدر وارد حوزه علمیه شد و همزمان، تحصیلات دوران راهنمایی و دبیرستان را نیز ادامه داد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 86/6/12ساعت  12:14 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

اقدامات عجیب یک فرقه درباره شهادتین، نماز و حجاب

اخیرا فرقه‌ای خاص آغاز به فعالیت‌ و تشکیل محافل برپایی مراسم‌های عجیب در قالب ادعیه کرده است و با طرح ادعاهایی عجیب، از میان خود فردی را به عنوان پیامبر آخرالزمان برگزیده و پیرو ادعاهای او شده‌اند.
آموزه‌های این فرقه خود ساخته ، شهادتین اسلام و همچنین شیوه اقامه نماز را تغییر داده و به شیوه خاص خود نماز را اقامه می‌کنند.
این گزارش حاکیست، این افراد عموما از سطح پایین تحصیلات برخوردارند و مهم‌ترین عناصر آنان «ک.م» ، «ن.ح» ، «س.ب» با طرح ادعای ارائه دین بدون مذهب، به تبلیغ اندیشه‌های خود در منطقه محل سکونت می‌پردازند.
در احکام این فرقه به تورات و انجیل نیز متمسک شده‌اند و در حال ساخت آن چه «اورشلیم» می‌خوانند، برآمده و تحرکاتی را در یکی از مناطق کشور آغاز کرده‌اند.
افراد مذکور در تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ضد اسلامی خود مدعی‌اند که بنی‌اسرائیل ریشه‌ای ایرانی دارند. این فرقه مدعی است که با یهود هیچ گونه اختلاف نظری نداشته و فقط با صهیونیسم مخالفت دارند.
گزارش «جهان» حاکی است، برخی از افراد این فرقه، ایرانی الاصل نیستند. این افراد اگر چه از تحصیلات بسیار اندکی برخورداند، اما به دلیل آشنایی با زبان عربی و حروف ابجد، نسبت به آیات قرآن شناخت نسبی دارند.
افراد این فرقه موظفند تا برای انجام عبادات خاص خود به کوه‌ها بروند که بر همین اساس، فضایی را در کوه‌ها ایجاد کرده‌اند و به ریاضت می‌پردازند.
اعضای این فرقه در عبادات خود از اذکار و ادعیه‌ای که بعضا مبنای صحیحی هم ندارد، استفاده می‌کنند.
این گزارش می‌افزاید، گروه مذکور برای جذب بیشتر جوانان مدعی است که هر زنی به دین آنان وارد شود با سایر اعضای فرقه محرم شده و می‌تواند بدون حجاب باشد. از شروط ورود به فرقه مذکور، ادای شهادتین و اقامه نماز به شیوه و روش خاص آنها است.
همچنین افراد این فرقه مدعی‌اند که رهبر آنان آخرین پیامبر بوده و در دین آنها ائمه معصومین(ع) جایگاهی ندارند.


نوشته شده در  دوشنبه 86/6/12ساعت  10:32 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

فرمانده جدید سپاه را بشناسیم

از تأسیس مرکز راهبردی تا راهبری سپاه پاسداران

سر لشگر پاسدار محمدعلی جعفری، ‌متولد دهم شهریور ماه سال 1336 از شهرستان یزد، دوران تحصیلات ابتدایی تا مقطع دبیرستان را در شهرستان یزد به پایان رساند.
در سال 1356 در دانشگاه تهران رشته معماری قبول شد و هم‌زمان و فعالیت‌های سیاسی خود را نیز آغاز نمود. عمده‌ترین فعالیت وی در این دوران، تشکیل انجمن اسلامی دانشکده و راه‌اندازی کتابخانه اسلامی و گروه کوهنوردی در دانشکده بود. وی در جریان مبارزات مردم انقلابی تهران، همدوش مردم و دانشجویان، در تظاهرات شرکت می‌نمود و در آستانه پیروزی انقلاب نیز دستگیر شد و به زندان افتاد. در سال 1358 به عنوان نماینده دانشکده در انجمن اسلامی دانشگاه تهران حضور داشت و در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران نیز فعال بود.

محمدعلی جعفری پس از شروع جنگ به عنوان یک بسیجی به جبهه رفته و در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به دلیل ضرورت جبهه‌ها تا پایان جنگ به صورت پیوسته و به عنوان فرمانده قرارگاه‌های عملیاتی غرب و جنوب مشغول خدمت شد و در سمت‌هایی چون معاونت عملیات سپاه سوسنگرد، فرماندهی تیپ عاشورا و فرماندهی قرارگاه قدس و قرارگاه نجف خدمت کرد.
جعفری پس از پایان جنگ برای ادامه تحصیل به دانشگاه بازگشت و در سال 1371 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته معماری شد.
او همچنین دوره فرماندهی و ستاد که یکی از دوره‌های عالی نظامی است را در سال‌های 71 و 72 در دانشگاه جنگ سپاه گذراند و مدتی نیز در دوره‌های دافوس سپاه به تدریس پرداخت.
وی هم‌زمان با تحصیل به عنوان مسئول عملیات ستاد مشترک و جانشین نیروی زمینی سپاه مشغول خدمت بود و از سال 1371 مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی سپاه را به مدت سیزده سال بر عهده گرفت که در پنج سال آخر آن، مسئولیت فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران نیز بر عهده وی بود.
گفتنی است، آخرین مسئولیتی که از سال 1384 تاکنون از سوی فرماندهی کل قوا به وی محول شده بود، مسئولیت راه‌اندازی مرکز راهبردی سپاه بوده است.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/11ساعت  9:5 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

از تشرف به اسلام تا ازدواج دو طلبه آلمانی و ونزوئلایی

دو طلبه آلمانی و ونزوئلایی مقیم ایران که به تازگی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری، مشرف شده‌اند در منزل امام جمعه خرمشهر با دو دختر یک جانباز ، ازدواج کردند.
به اساس این گزارش، طلبه تبعه کشور آلمان نام مهدی و طلبه ونزوئلایی نام یوسف را برای خود برگزیده‌اند، این دو که در مرکز جهانی علوم اسلامی قم به تحصیل علوم دینی مشغول هستند با دو دختر جانباز 55 درصد دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر پیمان ازدواج بستند.
این دو طلبه جوان اظهار کردند که اسلام و شیعه دریچه‌ای نو در زندگی آنان به وجود آورد و بسیار خوشحال هستند که در چنین روز مبارکی با دو دختر شیعه ایرانی ازدواج می‌کنند.
این دو طلبه که فارسی را نیز فرا گرفته‌اند، به همراه همسران خود پس از عقد ازدواج رسمی با حضور در کنار مزار شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر ضمن ادای احترام به این شهیدان اعلام کردند که شیوه و روش زندگی خود را با الگوبرداری از قرآن و سیره اهل بیت و ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.
عقد شرعی این دو طلبه و دو خواهر خرمشهری که دانش آموخته رشته حقوق هستند، در ایام اعیاد شعبانیه در کنار ضریح حضرت معصومه(س) در قم برگزار شده بود.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/11ساعت  12:3 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

آزادی شرکت کنندگان در پارتی شیطان پرستان

تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این پارتی غیرقانونی که ماه قبل توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند ، دارای تابعیت دوگانه ایرانی- سوئدی بوده اند
تمامی شرکت کنندگان در کنسرت محمد شهر کرج موسوم به «پارتی شیطان پرستان» در کرج بجز ترتیب دهندگان کنسرت به قید ضمانت آزاد شده اند.
به گزارش جهان تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این پارتی غیرقانونی که ماه قبل توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند ، دارای تابعیت دوگانه ایرانی- سوئدی بوده اند و به همین دلیل دولت سوئد و سفیر این کشور در تهران پیگیر وضعیت این افراد بوده است. دستگیری شرکت کنندگان در این پارتی همچنین بازتاب زیادی در مطبوعات این کشور داشته است.
بااین وجود مقامات قضایی کشورمان تاکید دارند که قوانین ایران تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد و مطابق قواعد حقوقی ایران با شرکت کنندگان در این پارتی برخورد خواهد شد.
گفتنی است بعد از بازداشت شرکت کنندگان در این پارتی ، سردار زارعی فرمانده نیروی انتظامی استان تهران درباره چگونگی برپایی این پارتی اعلام کرد: تعدادی از این خوانندگان از معروفترین اجرا کنندگان مراسم های مهیج هستند که تاکنون در میان آنان یک خواننده زن به نام «گلاره» گروه «وحید دیجی» ، «راک دانیال» ، «مارال» ، «رپ» و خواننده‌ای به نام «اصلان» شناسایی و دستگیر شده‌اند که با ده‌ها دستگاه اکو، باندهای اجرای کنسرتهای بزرگ در حال اجرای برنامه بوده‌اند. رییس پلیس استان تهران ادامه داد: این اولین باری بود که دعوت برای شرکت در یک مراسم پارتی گونه از طریق اینترنت به شکل بین‌المللی پیگیری شده است، به طوری که دستگیرشدگان در جریان بازجویی‌ها معترف شدند برای ورود به این مراسم، کارتهای ویژه‌ای را در اختیار داشته‌اند و بدون این مجوز کسی نمی‌توانست به مراسم راه پیدا کند.
سردار زارعی تاکید کرد: برگزاری این مراسم یک عملیات کاملا سازمان‌یافته بوده است، چرا که گروه مجری، تعدادی مامور را اطراف محل برگزاری مراسم در یک باغ به کار گرفته بودند تا با پوشش دادن خیابانهای اطراف، هر گونه خطر احتمالی را زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده پلیس یا افراد کنجکاو سریعا" در جهت پاکسازی مراسم از وجود بیش از 150 بطری مشروبات‌الکلی، 800 سی‌دی مستهجن، موادمخدر حشیش، گراس و لباسهای نیمه عریان وارد عمل شوند.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/11ساعت  11:57 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

<      1   2   3   4   5   >>   >